Hos oss blir du en del av et sammensveiset kontor med 10 dyktige kolleger. Vi er stolte av å levere kvalitet i alle ledd og av å skape et arbeidsmiljø hvor trivsel, kompetanseutvikling og samarbeid står i fokus.
Arbeidsoppgaver.
- Være nærmeste leder for ditt team og ha personalansvar.
- Sørge for at teamet driftes effektivt og følger Soliditets rutiner og kvalitetsstandarder.
- Bidra til trivsel, motivasjon og engasjement, både i teamet og på tvers av avdelingen.
- Sikre at teamet leverer på budsjett og mål, med fokus på kvalitet og kundetilfredshet.
- Følge opp teamets kompetanseutvikling, samt identifisere og tilrettelegge for nødvendige tiltak.
- Ha et aktivt ansvar for kundepleie, inkludert oppfølging av kundeporteføljen og salg til nye og eksisterende kunder.
- Bidra til kontinuerlig forbedring og sikre at våre kunder får det som er lovet – og litt til
Vi kan friste med:
- En spennende rolle i et selskap som vokser og er i stor utvikling.
- Hyggelige og moderne kontorer med gratis parkering – og minimalt med kø!
- Ledersamlinger med workshops, faglig påfyll og sosialt samvær.
- Konkurransedyktig lønn, solid pensjonsordning, fri telefon og gode forsikringer.
- Fleksitid og fokus på god balanse mellom jobb og fritid.
Hvem er du?
- Er trygg i regnskapsfaget, strukturert og serviceinnstilt.
- Har en naturlig evne til å motivere og utvikle andre.
- Tar initiativ, liker nye utfordringer og er nysgjerrig på hvordan du kan bidra til forbedring og vekst.
Og, du? Du trenger ikke ha erfaring som manager/teamleder fra tidligere. Vi synes det er hyggelig å hjelpe dyktige regnskapsførere opp og frem! Søk på stillingen ved å fylle ut dette enkle skjemaet.